Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Måndag 21 december

Publicerad 2009-12-21 18:59:25 i Allmänt,

Första dagen i sundsvall är snart över. Det har varit en ganska slapp och skön dag med mycket familjemys. Var till tandläkaren vid 10 imorse. Sen gick jag hem och åt kreolsk gryta, riktigt gott. På eftermiddagen gick jag och syrran på en promenad med lill kulan, jäklar vad mycket snö vi har nu! Säkert en halv meter. Jag har även plockat fram mitt gamla super nintendo =) Snacka nostalgi det var att spela det igen, minns hur det var förr i tiden när man var en liten kid och satt och nördade i timmar. Blir nog till att spela lite nu under julen :P Kanske det får åka med mig ner till jönne också ;) Har precis kommit hem från gymmet och nu ska vi käka middag här, köttfärsbiffar blir det, PROTEIN :D





Kommentarer

Postat av: Niklas

Publicerad 2009-12-23 18:20:19

Ta med nintendot ner till jönnet! Fett nice att du har ett som fortfarande funkar!

Jag ska gräva fram mitt nintendo 64 så får vi sitta och nörda lite gamla fina spel nån kväll :D

Postat av: schill

Publicerad 2009-12-23 23:21:19

haha lätt att jag gör! Fixa fram 64an så kan vi ha många härliga nördkvällar :D God jul biffen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela