Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Onsdag 16:e mars 2011

Publicerad 2011-03-17 03:31:54 i Allmänt,

Tjaba!

Här är läget under kontroll och träningen flyter på bra! Idag har vi kört gym på morgonen och på eftermiddagen blev det K4a, första passet för året! Vi körde 8x200 m, det var lite tryck i den båten, hehe! Idag har vi även varit på födelsedagsfika hos Sofia som fyllde år! Vi blev bjudna på tårta och kaffe, trevligt!
Idag har jag även varit och kikat lite på Ross, jag blev ägare av ett par Oakley glasögon! Riktigt nöjd och affären var ett riktigt kap, 29.99 dollars gav jag för brillorna! Ca 200 riksdaler, Helt OK med andra ord =) Köpte även Ralph Lauren strumpor och några linnen till ett mycket överkomligt pris!

Imorgon är det vilodag igen, vi i sprintgruppen har ett riktigt guldprogram skulle jag vilja säga! Träna hårt måndag till onsdag sen vila torsdag, sen kör vi fredag lördag och återigen vila på söndagen. Mycket bra kvalité på passen blir det, vilket som är syftet med det hela. På söndag är det tänkt att min underbara tjej ska åka till sin syster som bor på Hawaii, nu är det dock tveksamt hur det blir med tanke på allt som hänt i Japan. Hoppas att allt löser sig till det bästa iaf! Saknar dig så mycket Nathalie! <3 
Nehe nu är det väl dags att sova snart, så att man orkar pallra sig upp till stranden imorgon ;)

Peace out!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-17 08:13:01

saknar dig mest <3 du är bäst älskling :) nyheter, nyheter, nyheter, vi får se vad som händer men jag tror inte dom kan göra mycket mer tyvärr :( vi får höras ikväll gubben! :D pusss<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela