Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

SM

Publicerad 2011-07-11 20:33:14 i Allmänt,

Hej! Som ni ser har min fina flickvän skrivit ett gästinlägg här :) Det var väldigt kul att läsa! Duktig du är gumman :) Jag befinner mig just nu i metropolet, Hofors! Det är SM nu och idag körde jag mitt första lopp, nämligen K4 500 m, det blev ett silver tillslut. Ganska bra med tanke på att det var första gången vi satt tillsammans :) 1.24 blev sluttiden. Imorgon har jag inga lopp, så blir bara att ta det lugnt och ladda inför onsdagens lopp! K1 och K2 200 m, samt 75 m Cupen. Underbar dag! Imorgon får ni som bor i västernorrland slå på radion kl 8.40 för då blir jag intervjuad! Kommer prata om SM och VM som avgörs senare i sommar. Nu sitter jag med mina föräldrar och pratar lite, käkat lite jordgubbar och myst med Kulan :)

Här kommer en bild på hela Nyköpingsgänget! Blev 5 medaljer idag till NKK :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela