Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Måndag 10 maj

Publicerad 2010-05-10 22:59:47 i Allmänt,

Hejsan!

Länge sen sist nu tyvärr.
Helgen har varit bra iaf, i fredags hyrde jag och nattis funny people en riktigt rolig komedi! I lördags firade vi 14 månader som par, vi tog det bara lugnt och hade det skönt. Igår blev jag bjuden på bio av underbaringen, vi såg Shutter Island med Leonardo Dicaprio. En väldigt mystisk film, men den var riktigt spännande. Idag har jag varit på sjukhuset och opererat min tå, ajaj det är inte kul kan jag säga. Tur att jag hade med älskling annars hade det varit jobbigt. I övrigt idag har jag inte kunnat gjort annat än att ligga på sofflocket och chilla =) Spelat många matcher NHL! Druckit många koppar kaffe. Imorgon får jag hoppas att tån känns bra så att jag kan träna.
I helgen är det tävling, känns trist att 200 inte finns med på programmet.
500 känns inte jätteinspirerande just nu.
Aja, det är bara att gilla läget. 

Hade bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela