Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Söndag 7 mars

Publicerad 2010-03-07 13:16:56 i Allmänt,

Gårdagens träning var lite ovanlig. Jag och Patrik fick för oss att åka skidor på Vättern till klubben. Det var skinande sol och helt klarblått på himlen, underbart. Väl på klubben körde vi paddelmaskin och lite spinningcykel =) Idag är jag riktigt trött i kroppen och det ska jag vara för jag är kört en bra träningsvecka. Nu är det bara en vecka kvar tills Portugal och jag tycker att den här vintern bara har sprungit fram. Igår fick jag ett glädjande besked som jag inte vetat tidigare, nämligen att 200 m är ny distans även på U23-EM :D Fan va kul! Om allt går som planerat kan det bli en riktigt rolig sommar! Plus att jag är U23 i två år till och får flera chanser att köra riktigt bra där. Ryssland är värd i år, har aldrig varit där tidigare och alltid varit lite nyfiken på hur det landet är. Imorgon ska jag jobba, börjar kl sju och slutar kl halv ett. Usch, jag har jobbångest, men det ska nog gå bra. Vilodag tänkte jag ta imorgon eftersom jag inte vilat något denna veckan. Plus att jag och min underbara flickvän firar ett år som par! :D Tiden har gått så sjukt fort! Jag älskar dig Nathalie <3 Nu ska jag bege mig mot A6 för att kika på lite grejer. Sen hem och käka lunch och efter det ner mot klubben och träna. Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela