Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Tävling, student, träningsläger

Publicerad 2010-06-08 12:03:39 i Allmänt,

Tjena!

I helgen väntar tävling i Nyköping, känns riktigt kul att äntligen få köra 200 m igen på tävling. Efter helgen tas laget ut till U-23 EM och därefter väntar en veckas läger här i Jönköping. På fredag tar Nathalie äntligen studenten! Jag är så glad för hennes skull :) <3 Sen får jag inte träffa henne på en vecka för hon åker till Spanien med en kompis på söndag. Fast jag kommer nog ändå ha fullt upp med träningsläger den veckan :P
 
Vad skönt att det äntligen har börjat bli varmt ute, körde faktiskt de första passen i bar överkropp förra veckan =) Det är så grymt skönt! Igår var dock inte den roligaste dagen att paddla, det blåste storm, regnade och var ca 10 grader i luften, men jag och Patrik hade bestämt oss för att köra starter ändå. Vi fick köra in i Munksjön, fick först paddla ca 1,5 km i höga sidvågor innan vi lyckades ta oss in på lugnt vatten. Sådana pass stärker psyket tycker jag och man är så där härligt nöjd efteråt! =)
Idag väntar 200 m lopp och gym, härligt!

Förstaklassig låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela