Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Hårdträning

Publicerad 2012-03-28 21:40:53 i Allmänt,

Tjena!

Var ett tag sedan jag skrev nu, allt är bra och vi är nu inne på sjunde veckan här nere... Det börjar kännas i kroppen kan jag säga och det ska bli grymt skönt med den längre vilan som kommer nu i helgen :)

Idag har jag kört 100 m lopp på vattnet vilket gick bra. Sedan blev det gym tillsammans med SOK:s Leif Larsson som är här och hjälper oss med styrketräningen! Grymt bra hjälp och många fina tips som han kommer med.

Nu ska jag fortsätta se på Alcatraz, en serie jag börjat följa här nere som är mycket spännande!

Kl 17 smäller det igen, 8x200 m!!!

Hörs!

Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2012-03-31 17:17:59

Snygg bild brorsan :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela