Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Höstregattan

Publicerad 2011-09-18 12:23:59 i Allmänt,

Tjena!

Länge sen jag skrev här nu, allt är bra och jag har avklarat sista tävlingen för året! Känns faktiskt rätt skönt att få tänka på lite annat ett tag nu. Sen börjar den hårda vinterträningen! Igår körde jag som sagt mina sista lopp för året, jag hade en riktigt bra hejarklack i form av mina föräldrar, syster, jonathan, nathalie och hennes föräldrar och såklart alla vovvarna! Kulan, Kira och Leon! Jag vann på tiden 36,67 en bra tid med lite motvind, har hittat en grymt bra teknik som funkar för mig! Loppet i sig var bra, men jag stumnade mycket på slutet, men kunde ändå hålla upp farten och glida in som vinnare! Jag kände direkt efter loppet att jag vunnit! Grymt skönt =) Det känns extra kul med tanke på att jag inte har tränat särskilt hårt efter VM.
Idag blir det chilldag!

Hade fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela