Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

träning, jobb och semester

Publicerad 2011-11-14 15:21:41 i Allmänt,

Nu har det varit riktigt dåligt uppdaterat här på ett tag. Det får det bli ändring på nu. Allt är bra här, mycket träning och jobb för tillfället. Idag har jag varit ute och kört ett längre paddelpass och snart väntar ett gympass i form av axlar, armar! Favoritpasset! Först ska jag hämta upp Nathalie på jobbet och sen handla lite käk. Hur laddar jag då upp innan ett tufft gympass? Jo, jag använder mig av WNTs superprodukt Loading drink extreme, guld värd! Efter passet tar jag WNTs Triple protein, vilket jag tycker är det klart bästa proteinet! Denna vecka och nästa kommer bli intensiv med träning. Nästa torsdag åker jag och Nathalie på en veckas välförtjänst semester till Egypten, det kommer bli grymt skönt med lite avkoppling och sol för att orka med den tuffa vintern :)

Jag ska bli bättre på att uppdatera, jag lovar!

/Schill

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela