Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Söndag och vilodag nr 3

Publicerad 2011-02-28 05:44:28 i Allmänt,

How you doing?

Här är allt fint, idag har vi haft vilodag! Grymt skönt, har hunnit med både strand och shopping.
Igår kväll var vi på kanske världens bästa restaurang, nämligen Texas roadhouse! Blev en rejäl köttbit för min del =) Som sagt hade vi vilodag idag och den har sett ut ungefär som alltid med strandchill och så. Nu på kvällen blev det dock andra bullar. Vi blev nämligen hembjuden av en amerikansk kille vid namn Beiyron som Crille känner sen två år tillbaka. Mycket trevligt att uppleva lite amerikansk kultur och se hur dom har det. Kvällen började med att vi kom dit vid fem tiden, blev varmt välkommnade (amerikaner är väldigt gästvänliga), fick lite cocacola och Beiyrons barn visade upp sitt xbox kincect spel (vilket jag förövrigt ägde på, hehe). Sen var det middagsdags ute vid deras pool, grillade burgare och en fin majssuffle blev vi bjudna på. Riktigt coolt att få höra en äkta amerikansk bordsbön också! Vid åttatiden tackade vi för oss och på återseende! Vi får försöka bjuda igen någon gång inom dom närmsta veckorna :) Resten av kvällen har spenderats framför jockes nya dator, såg solsidan och kikade lite youtube =) Imorrn är det hårdträning igen, snabbhet på fm och gym på em. Nu tänkte jag gå och lägga mig och drömma om min fina flickvän som jag saknar väldigt mycket! Puss gumman <3

Lite bilder från Texas! 


Texas!

89:orna!

Gamlingarna

Kött fiiiifaaan!


Nöjda!

Kommentarer

Postat av: nathalie

Publicerad 2011-02-28 22:55:49

saknar dig mest älskling! du är det finaste jag vet <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-01 01:20:25

tack baby! Du är den vackraste som finns <3 Älskar dig mest av allt! Saknar dig något enormt!!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela