Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Florida ons 23/2

Publicerad 2011-02-24 05:06:31 i Allmänt,

Tjena!

Nyss hemkommen från bio, riktigt bra film bjöds det på. Unknown hette filmen med Liam Nesson i huvudrollen!
Dom senaste dagarna har vi i sprintgruppen kört på bra på träningsfronten! I måndags te x körde vi det första riktiga snabbhetspasset i form av 75m lopp, gillas starkt av mig! Äntligen få explodera lite =) Idag har vi gymmat på förmiddagen och körde 8x200 m på em. Pratade med min älskade flickvän tidigare idag också och hon kommer åka till hawaii i mitten av mars, jätteroligt för henne tycker jag! Sen är hon där i ungefär tre veckor och då är jag hemma i Sverige och väntar på henne :) Sen när hon kommer hem ska vi vara hundvakt åt min lillasysters lilla busfrö, Kira. Imorgon är det vilodag vilket är riktigt skönt! Blir beachen på fm sen vet man inte riktigt vad vi hittar på, en fika på Starbucks kanske? =)

Det var allt för den här gången. Slänger upp en bild från 75 m loppen i måndags!

/Schill


Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2011-02-24 10:56:25

Man blir så glad när man går in och märker att du har skrivit ett inlägg :D Kul att höra hur du har det i Florida :) Saknar dig brorsan! Vi får prata på skype snart!! Ha en bra vilodag! Pusss och kraam <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-01 01:24:27

Tack jossie! saknar dig med syrran! Vi måste snacka snart på skype! hörde att ni ändrat datum på resan, gillar jag inte, för jag ville ju bli klippt av dig när jag kmr hem! :( buhu... aja får lösa det på annat sätt :) Hade så bra hemma nu och träna på :) Puss och kram <3

Postat av: Systra

Publicerad 2011-03-01 13:53:27

Jaa! När , svensk tid har du oftast tid vid datorn? Jo jag vet, inget vi ville egentligen, men det blev massa krongel juu.. :( Nu måsåte vi prata med varan snart! IKVÄLL? puss kraaam <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela