Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Länge sen sist

Publicerad 2011-08-11 20:07:09 i Allmänt,

Hej!

Ett bra tag sen sist här! Allt är kanon iaf, mycket jobb nu. Försöker träna så bra det går ändå för snart är det dags för VM! Det ska bli riktigt skoj! Det beräknas vara runt 60 000 på läktarna! Idag har jag varit ledig från jobb så då har jag hunnit med två träningspass. Snabbhet och sen uthållighet på kvällen! Har även tvättat och diskat och tagit myspromenader med lille Leon. Sen har jag haft en lång telefonintervju med SN (Sörmlands Nyheter) angående VM. Den kommer ut någon gång nästa vecka. Nu sitter jag och Nathalie tillsammans med Leon i soffan och ser på tv. Vi ska ner en sväng till Rocksjön och kasta lite med mitt nya kastspö :D Ett nytt intresse som har växt fram!
Imorgon är det jobbdags igen, 9.30-18, lång dag! Sen blir det antingen gym eller paddling efter det.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela