Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Tisdag

Publicerad 2010-09-28 18:31:01 i Allmänt,

Tjena!

Var länge sen jag skrev nu. Veckan efter höstregattan har varit lugn och det har varit nyttigt. Skönt att vila både huvud och kropp innan den hårda försäsongsträningen börjar. Den här veckan ska jag börja köra lite hårdare och nästa vecka börjar det på allvar igen. Det har hänt lite saker också, på måndag börjar jag förmodligen praktisera på Intersport :) Vilket eventuellt leder till jobb efter, roligt! Sen imorgon ska jag på arbetsintervju på ett annat ställe, även det en sportbutik. Vore perfekt att få ett deltidsjobb att kombinera med träningen!
Igår så lagade jag och nattis en god middag och såg på case 39, rätt bra film faktiskt! Men ingen film man ska se själv om man är rädd av sig ;)

Hoppas allt är fint!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela