Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

bra dag

Publicerad 2010-09-09 14:47:13 i Allmänt,

Tjena!

Igår var en bra träningsdag! Började dagen med 5/25, gick fint, bra tryck och snabbt upp i fart. Sen åkte jag hem till Nathalie och blev bjuden på pizza :D Mums! Vid tre tiden agerade jag chaufför och skjutsade baby och hennes kompisar till flygplatsen. Var lite jobbigt att säga hejdå, men jag vet att hon kommer ha det bra :) Lite avundsjuk är man allt att hon är borta i värmen nu :P saknar dig <3
När jag hade lämnat dom, så gled jag hem och käkade mellanmål. Sen var det dags för träning igen, jocke och jag började med att köra ett bra gympass, även där mycket bra tryck i musklerna! Måste varit pizzan ;)
Sedan stack vi ut i K2an och köttade, riktigt bra gick det!
På kvällen så blev det film, The Expendables med stallone och grabbarna, riktigt köttig :D Jag tänker se ut som han när jag är 60+ också :P
Idag har jag hunnit med ett startpass. Senare blir det ännu mer fart och gym på det.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela