Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Måndag 29 november

Publicerad 2010-11-29 17:20:41 i Allmänt,

Tja tja tja!

Sitter här och avnjuter en hemmagjord prottedrink. Snart dax att åka ner till gymmet och krossa vikterna!
Har varit ledig idag, så har hunnit med att köra paddelmaskin på förmiddagen också :) Annars har jag bara lagat mat och tagit det lugnt idag. Just nu sitter och jag och ska göra en beställning från gymgrossisten, blir nog en del grejer som jag köper hem! Måste passa på när det är julrea :P Dagens gympass består av bröst och mage, fint!
Annars är det lugna puckar här hemma, ganska tomt faktiskt nu när nathalie är på andra sidan jordklotet. Längtar så sjukt mycket tills hon kommer hem! <3 Aja, blev ett kort inlägg idag, hörs mer en annan dag!

Hade najs!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela