Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Lillördag

Publicerad 2010-05-05 20:16:14 i Allmänt,

Tjaba!

Sitter hemma hos gumman min nu och är belåten efter ett bra träningspass. Har även jobbat idag, vilket även det gick bra. Ikväll ska vi väl se på tv eller nåt, se på efterlyst och leffe gw kanske :P 
Snart är det helg igen och på lördag firar jag och Nathalie 14 månader tillsammans <3 Tiden går så sjukt fort! 
Imorgon blir det träning som vanligt, hoppas det blir fint väder så att man kan vara ute lite också =) 
Skriver mer en annan dag, har inte så mycket mer på hjärtat nu... 

Hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela