Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Helgen

Publicerad 2010-05-24 15:54:53 i Allmänt,

Helgen är över och den gick fort! I lördags jobbade jag med att dela ut aftonbladets tidning, gick bra och fick mig en lång promenad genom jönne. Efter jobbet åkte jag och nathalie upp mot nyköping, hämtade upp syrran och jonte på vägen. När vi kom till nyköping blev vi bjudna på mammas goda paj! Me like. På söndagen var det dags att åka upp mot stockholm på födelsdagsfirande. Min farfar och farbror hade ordnat med stort kalas på en jättefin herrgård. Kul att träffa alla släktingar från pappas sida. Blir inte så ofta tyvärr. Efter många portioner mat så åkte vi tillbaka till nypan och fikade lite. Sen bar det hemåt igen. Nu sitter jag och dricker kaffe och ska snart iväg för att gymma/paddla. Imorse var jag uppe med tuppen, älskling och jag var på hennes skola och tränade valsdans :P Detta inför den kommande balen på torsdag =) Ska bli jätteroligt! I övrigt är det inte så mycket som har hänt, skriver mer en annan dag.
Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela