Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Vilodag nr 2

Publicerad 2010-03-28 19:47:18 i Allmänt,

Hola que tal?

Här är allt finfint efter en mycket skön vilodag. Största delen av gänget begav sig mot Lissabon för en shoppingdag. Jag, jocke och patrik var inte så sugna på det utan stannade här på hotellet istället. Inget vi ångrar för vi har haft en riktigt skön dag! Började dagen med frukost, sedan blev det sängen igen. Efter det tog vi en fika på café Mabi, lunch på dirr efter. Sedan tog vi bilen mot staden Sines, fikade igen, solade, tog lite bilder osv. Ytterligare en fika på vägen hem och sen har vi bara legat och solat vid poolen resten av dagen. Ganska återhämtade med andra ord efter gårdagens långpass. Måste säga att det känns oförskämt bra att paddla med tanke på hur lite man har kört.
Det kommer bli en spännande säsong =) Nu är det dags att hoppa in i duschen för att sedan käka middag.
Blir förmodligen en kvällsfika också...
Det enda som känns jobbigt just nu är att jag är så långt ifrån min underbara flickvän! Längtar verkligen hem till henne <3 Du är bäst Nathalie!

Puss och hej

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-29 23:15:10

Det är du som är bäst och underbarast! :) saknar dig så <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela