Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Måndag 1 mars

Publicerad 2010-03-01 22:10:32 i Allmänt,

Blev bara gym för min del idag. Men det är inte så bara ;) För det var nämligen ett bröstpass :D Känner mig riktigt stark nu och jag har skönt tryck i hästskorna. Nästa vecka är det inplanerat en maxning. Lär ju inte bräcka mitt gamla rekord på 145 kg, men försöka kan man ju alltid. Iof är jag mer konditionstränad nu än vad jag var då när jag tog 145 kg får två vintrar sedan. Då var det bara gym som gällde för min del. Konditionsträningen gör det ju lite svårare att öka markant i styrka. Annars har dagen varit bra och jag har fått lite saker gjorda och fick även reda på att jag ska komma och testjobba på måndagmorgon kl 7 :O OMG vad tidigt... Nu ska jag och älskling mysa ner oss i soffan och se lite tv. Hörs imorgon homies! Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela