Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Less

Publicerad 2010-06-01 11:45:55 i Allmänt,

Usch vad jag är less på att vara sjuk, det suger verkligen. Varför har jag alltid sån otur?!
Igår var jag och jobbade detta trots att jag kände mig rikigt hängig, tur att tiden gick fort iaf.
När jag kom hem stekte jag mig ägg och bacon, en favorit! Sen åkte jag och hämtade gumman min och vi åkte och handlade tillsammans. När vi var hemma i lägenheten igen ställde vi oss och lagade en mysig tacomiddag. Det blev riktigt smarrigt! Resten av kvällen spenderades framför tvn.
Idag har jag inte hunnit gjort så mycket klev upp och åt frukost framför tvn. Nu sitter jag och lyssnar på musik vid datorn, snart dags för käk.
Bjussar på en riktigt skön låt från Ushers senaste album.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela