Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Italien, födelsedag och Nyköping

Publicerad 2010-06-30 21:59:22 i Allmänt,

Tjena hejsan!

Nu är jag hemma i Nyköping hos mina föräldrar! Så himla skönt att bli bortskämd! :)
I helgen var jag och tävlade i Italien, det gick riktigt bra och jag tog en övertygande seger på K1 200 m. Loppet kändes dock långt ifrån perfekt, men huvudsaken var att jag vann. Nu kan det bara bli bättre och med två veckor kvar till SM börjar formen äntligen söka sig fram. Igår fyllde jag 21 år, dagen började med att jag fick frukost av älskling, sen så tog hon med mig ut på en mysig utflykt med fika och presenter. Jättemysigt verkligen! Sedan åkte vi och handlade massa gotte och hyrde film, och resten av dagen/kvällen bara hade vi det skönt. En alldeles lagom födelsedag tycker jag att det blev. Nu kom jossie och mamma precis hem från kvällspromenaden med Kulan och Kira, Kira är jossies och jontes lilla tuss. En väldigt söt liten sak!
Nu har jag inte tid att skriva längre, jag ska nämligen äta MARÄNGTÅRTA :D
Bilder från födelsedag och Italien kommer senare!

Hade fint!
 
Saknar dig gumman min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela