Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Tisdag 19 januari

Publicerad 2010-01-19 13:43:49 i Allmänt,

Tjena!

Igår var en bra dag, den började med ett grymt sprintlöppass följt av lunch. Sedan åkte jag och hämtade älskling på skolan, vi skulle nämligen köpa en byrå till alla mina kläder. Vi hittade en riktig fin som var nedsatt i pris, så det var bara att slå till =) Efter det åkte vi och köpte vårt första husdjur tillsammans, gissa vad? Fiskar! Nathalie har länge och väl tjatat om att skaffa katt, men jag har inte varit så sugen på det. Fiskar däremot kunde jag gå med på, de är lättskötta och inte så krävande :P Inatt satt vi uppe jättelänge och monterade byrån, vilket jobb alltså! Tur att man har en händig flickvän! Vi väckte nog alla grannarna när vi satte igång och spika halv ett på natten.
Tillslut blev den klar iaf och nu står den skitsnyggt i hallen!
Idag liksom igår har jag världens träningsvärk i hela kroppen, känner mig som en vandrande pinne typ. Stel och ont så fort jag rör på mig, men det är så det ska vara! Träningen blir dock lite lidande av det, blir förmodligen bara ett gympass för min del idag. Biceps, underarmar och mage!
Tänkte köra låga reps och tunga vikter.
Nu ska jag dricka kaffe och pyssla lite.

Have a nice day!

 

Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2010-01-19 14:29:56

Fiskar :O hahhahaha.... du låter som mamma när vi var små! Vad sött :D <3

Postat av: Petter

Publicerad 2010-01-20 21:52:43

Najs Beachpass med bicke och mage ;)

Postat av: Schill

Publicerad 2010-01-21 12:05:56

Haha oh yes ;) Gäller att ligga i till beachen :P Dock blir det lätt att man slarvar lite med tråkmagen :P

Postat av: Niklas

Publicerad 2010-01-25 14:20:11

vi slarvade ju inte med magen, jag hade en jävla träningsvärk efter den där nya övningen som du visade!

Postat av: Schill

Publicerad 2010-01-25 14:43:28

Haha ja det hade jag med :P Fyfan den är grym! Men vi brukar ju slarva med magen ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela