Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Sthlm

Publicerad 2010-01-31 12:07:37 i Allmänt,

Tja! Sitter på bussen och chillar lite. Är påväg hem från Sthlm där jag varit under helgen. På fredagskvällen blev det bara mys med släkten, satt och småpratade lite och fikade. På lördagen var det upp tidigt som gällde för att ta sig till konventet med Ronald Rauhe. Ett mycket lärorikt möte med lite nytänkande. Visst kunde man väldigt mycket av det som sades sedan tidigare, men det var vissa grejer som lät intressant och som jag tänker testa mig på. Det var roligt att se hur just denne Ronald Rahue tränade, dock tycker jag han var lite för hemlighetsfull. Nu är det snart bara 1 månad kvar till Portugal och jag är så sjukt taggad för att köra stenhårt.
Men just nu längtar jag bara hem till min älskade flickvän som kommer och hämtar mig på busstationen. Hon är underbarast av alla! Nästa helg åker jag med hennes familj till Sthlm igen för att se på hennes syster som ska tävla i Simhopps-SM. Ytterligare nästa helg åker jag och Nathalie upp till sundsvall och stannar där från torsdag-söndag. Sedan åker vi direkt mot Vemdalen där vi ska tillbringa en vecka i slalombackarna :P Ska försöka åka ett längdskidpass per dag så att man får lite träning iaf =) Skivstången åker nog med i bakluckan på bilen också, gäller ju att underhålla biceps ;) Ha en fin söndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela