Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Fredag 15 Januari

Publicerad 2010-01-15 10:15:34 i Allmänt,

Snart helg och den här veckan har gått så sjukt fort! Igår var jag ute och åkte längdskidor med patrik, vi åkte till ett ställe som heter Hallby. Ganska fint faktiskt. Vi körde ett hårt distanspass som blev längre än vad vi hade tänkt köra från början, detta pga lite felkörningar osv... hehe. Efter det åkte jag hem till lägenheten och käkade lite snabbt. På kvällen var jag och älskling ute och åkte slalom i IKHP backen. Riktigt mysigt och roligt! Sjukt fin utsikt över hela Jönköping och Vättern. Idag vaknade jag upp med världens träningsvärk i triceps, troligtvis pga stakningen igår :P Får se hur trycket är i musklerna idag i gymmet, bröst på schemat och då vill man ju vara som piggast! Laddar upp med den här grymma låten av Papa Roach så vaknar man till lite! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela