Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Sammanfattning

Publicerad 2010-02-04 23:16:47 i Allmänt,

God kväll! Har precis sett klart grannfejden på tv, det var från sundsvall idag. Dock ingen jag kände igen :P
Tidigare ikväll så var jag och Nathalie på gymmet tillsammans. Hon är så duktig så! Sen var vi och handlade mat och sen har vi bara tagit det lugnt. På dagen kämpade vi desto mer när vi städade lägenheten. Nu är det fint här iaf =) Nu ska jag hänga upp tvätten som jag körde tidigare idag, efter det blir det förmodligen film med baby. Imorgon skjutsar jag Nathalie till skolan, sen åker jag direkt till gymmet och kör axlar. Efter det hem och laga lunch tillsammans. Senare på eftermiddagen kommer min familj hit vilket ska bli jättekul. De kom tyvärr lite senare än vad jag hade tänkt, men vi får iaf en dag tillsammans innan jag åker vidare mot Sthlm och Simhopps-SM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela