Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

OS

Publicerad 2010-02-21 21:23:09 i Allmänt,

Hemma i Jönköping igen efter en veckas skidåkning i Vemdalen. Det blev en lyckad resa med mycket utförsåkning, men även lite längdskidor. Ett gympass hann jag också med, vill ju helst inte tappa något i styrkan så bäst att underhålla. Måste bara nämna skiathlon loppet igår som var helt sinnesjukt! Jag rös i hela kroppen när jag såg svenskarna köra mot medaljerna! Helt grymt gjort, jag har aldrig sett något liknande. Nu sitter jag och laddar för en hockeykväll/natt, riktigt skoj! Hoppas bara Sverige tvålar dit dom där finnarna. Hittills tycker jag att Alfredsson och Bäckström har varit bland de bättre i det svenska laget. Hoppas att resten av superstjärnorna kommer igång också för det kommer att behövas om dom ska ha chans till medalj. Guldet tror jag dock redan är säkrat till Kanada. Skriver mer imorgon, ha en fortsatt trevlig kväll för det ska jag ha =)

Kommentarer

Postat av: Syrris

Publicerad 2010-02-23 21:11:54

Svar: Hahha knäppis ;) Jaja.. jag ska skicka in .. om typ.. i juni! Okej, nu bestämmer jag det.. i början av JUNI så ska jag skicka in bilder :) Klart jag delar med mig av pengarna ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela