Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

lördag 18 december 2010

Publicerad 2010-12-18 16:59:52 i Allmänt,

Veckorna springer fram nu!

Länge sen sist här, har hänt en del grejer. Har bla varit på Bosön och gjort sprinttester, vilket var givande! Även om tester på paddelmaskin inte går att jämföra med vanlig paddling på vattnet! Men men kul var det!
Annars har jag mest jobbat och tränat. Min flickvän har också kommit hem från Hawaii, helt underbart att ha henne hemma igen <3 Är dock lite avundsjuk på att hon är brun som en pepparkaka :P
Träningen går riktigt bra just nu och jag är grymt taggad för nästa säsong som närmar sig med stormsteg!

Igår var jag på middag med mina arbetskamrater, vi var på ett ställe som heter Aqua, mycket trevligt!
Blev en stor oxfilé planka för min del :D Idag har jag och min gode vän joakim varit och kört ett bra kombipass på klubben. Paddelmaskin följt av explosiv rygg samt mage. Det börjar gå fort nu på maskinen, fortsätter det i den här takten så ryker linorna snart hehe. Annars blir det nog en lugn kväll här hemma. Ska upp och löpa imorgon, sen åker jag och nathalie till siba på deras utförsäljning! Hoppas man fyndar något =) 
Aja, det var allt för den här gången!

Tja 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela