Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Sista dagarna i Portugal

Publicerad 2010-04-05 16:14:24 i Allmänt,

Tjena!

Nu var det ett bra tag sen jag skrev sist. Dagarna bara springer iväg här nere i Portugal och på torsdag är det hemresa! Det har blivit många bra träningspass här nere och jag känner mig i riktigt bra form. Oavsett om det handlar om snabbhetspassen eller de lite längre, jag klarar allt. Grymt skön känsla. Såklart finns det mycket mer att förbättra och så ska det ju vara för jag har ju trots allt bara paddlat i tre veckor nu. Bara att jobba vidare när jag kommer hem till Sverige, som förhoppningsvis bjuder på hyfsat vårväder. Men det absolut första jag ska göra när jag kommer hem är att dränka min flickvän i kyssar! Åh vad jag saknar henne! Bästa <3
Sen blir det nog att åka till Nyköping och hälsa på mina föräldrar som har flyttat!!! :D
Nu ska jag ta mig något att fika, sen ska jag ut och träna på vattnet igen.
Lite bilder bjuder jag på :) Segt internet som tusan, så därför är de få till antalet. Mer kommer senare =)


Kanoterna

Vid bryggan


I gymmet


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela