Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Hemma i Sverige igen

Publicerad 2010-04-10 18:05:43 i Allmänt,

Tjena hej!

Hemma i Sverige igen. Kom hem i torsdags efter en lååång resdag. Väl hemma igen så fick jag ett härligt mottagande av min flickvän! Hon och hennes mamma hade grejat massa i min lägenhet, så nu är det riktigt fint här =) Det var helt underbart att få träffa Nathalie igen efter tre och en halv vecka! Hon är bäst av alla <3 I övrigt så har jag bara slappat sen jag kom hem, jag känner mig jättetrött och seg hela jag. På måndag har jag bestämt att jag ska börja träna hårt igen. Kan vara bra med lite vila såhär efter ett långt och slitit träningsläger. Nu ska jag slänga in några kycklingklubbor i ugnen och lira lite nhl under tiden =) Skriver mer nån dag när jag är lite piggare! 

Hade bra så länge! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela