Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Tisdag 20 oktober

Publicerad 2009-10-20 20:07:28 i Allmänt,

Nyss hemkommen från ett paddelpass med anders, patrik och danne. Som jag skrev tidigare var det första gången på över en månad, kändes ändå helt okej =) Snabbheten har jag kvar iaf, lite värre med uthålligheten! Men den kommer snabbt tillbaka. Gymmade tidigare idag också med patrik, vi körde ett stenhårt armpass och nu krampar mina armar när jag sitter här och skriver, skönt! Imorgon så är det jobb för min del, ska bort till gränna och gräva lite.
Efter det blir det gym nere på klubben. 
Det är vad jag vet om morgondagen just nu, kanske dags att börja laga lite käk, fiskpinnar och pulvermos, kaffe och glass på det så mår man prima sen.

Ha en trevlig kväll!


 

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-10-20 20:37:29

Haha Fredrik du är så himla rolig, nu hoppas jag på lite chillamedschill-videoklipp här på bloggen :)

Postat av: Björn G

Publicerad 2009-10-20 21:53:02

Armpass på Schill, det kunde man ju inte tro.

Keep up the good work.

Postat av: schill

Publicerad 2009-10-20 23:21:50

jadå det kommer så småningom =)

Postat av: schill

Publicerad 2009-10-20 23:22:54

haha björn, det är armar som gäller ju!

Postat av: lillsyrran

Publicerad 2009-10-21 10:21:31

skipppa glassen brorsan ;) men härligt att du kör på nnu! Kul att du får jobba lite också :)

Postat av: Petter

Publicerad 2009-10-22 11:36:37

Najs att se att du är igång med armträningen, blev orolig ett tag ju! ;)

Postat av: schill

Publicerad 2009-10-23 21:30:51

haha ;) du behöver inte oroa dig när det handlar om armträning ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela