Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Söndag 25 oktober

Publicerad 2009-10-25 18:53:46 i Allmänt,

Tjena!

Nu är man hemma i norrland igen, rättare sagt sundsvall. Jag och nathalie tog bilen vid 5 tiden inatt från jönne, hann bara sova 2 timmar så är ganska trött vid det här laget. Väl hemma så blev vi bjudna på en riktigt god lunch och kaffe med morotskaka till efterrätt =) Var kul att träffa familjen igen, syrran har ju lov så även hon är hemma.
Efter lunchen blev det tv tittande och nu har vi precis kommit hem från birsta, blev en snabb shoppingrunda. Köpte en snygg t-shirt på h&m som jag gillar skarpt. Ikväll får jag se vad som händer, kan mycket väl bli så att man sover tidigt för att komma upp i hyfsad tid imorgon. 
Inplanerat för morgondagen är en runda på stan, gymma, simma och sola. 
Nu är jag hungrig, ska ner och käka mammas hemmagjorda pizza, inte helt fel :)

Ha en fortsatt skön söndag! 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-11-06 13:42:27

Hej fredde. Allt bra? Roligt att även du kommit på att skaffa blogg :P men lite mer bilder från thailand vill vi nog se :P kram Lina

ps. gu va lik du är din pappa på bilden :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela