Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Måndag 19 oktober

Publicerad 2009-10-19 13:05:20 i Allmänt,

Idag är jag trött, riktigt trött. Det är tredje dagen i rad som jag vaknar med huvudvärk, jobbigt.
Det är mycket som ska fixas idag, massa mail som måste skickas och telefonsamtal som måste göras. Tvätta är också ett måste!
Såg ju transformers igår, hann bara med första delen, ville fortsätta se men tröttheten tog över så ikväll blir det del två tillsammans med nathalie, lite chips och dricka, mumma! Älskling mådde inte så bra imorse, hon tänkte strunta i skolan, men var duktig och gick ändå! <3
Så nu sitter jag i lägenheten själv med lite timbuktu i högtalarna. Senare idag ska jag försöka samla krafter till att åka ner till klubben och biffa lite alternativt köra paddelmaskin. Känner verkligen att det är dags att komma igång igen efter mitt långa uppehåll! Nu är det en månad sen höstregattan var, sen dess har jag knappt tränat någonting alls. Visst har jag mina anledningar till varför jag inte har tränat, men nu jäklar får det vara slut på alla oturheter så att jag kan börja träna på heltid igen! På bilden: Trött kille efter något lopp på SM i somras.


                                                                                   
                                                 SM 2009 Fagervik

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela