Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Tisdag 17 november

Publicerad 2009-11-17 13:51:32 i Allmänt,

Klev upp och åkte till klubben imorse, där träffade jag patrik och nicke, vi hade tänkt paddla men fick för oss att vi skulle gymma axlar först, sagt och gjort så gjorde vi det. Efter det drog vi på oss underställen och stack ut på vättern och körde ett lugnt distanspass. Nu sitter jag och avnjuter en kopp kaffe och laddar för det andra gympasset för dagen, nämligen biceps och triceps =) Ska förmodligen vaccinera mig idag också...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: Pedro

Publicerad 2009-11-17 16:01:35

De e bra Fredde, spara inte på gymmet;)

Postat av: Michaela

Publicerad 2009-11-17 21:17:24

Vaccinet, ojoj akta så att du inte blir sjuk. Har du otur kan du inte sova på hela första natten, vaknar varje kvart av att du antingen fryser eller svettas, sen kan du inte lyfta armen på två dagar.

Höhöhöhö :D

Postat av: Schill

Publicerad 2009-11-18 17:53:33

haha måste ju passa på nu när det är vinter ;)

Postat av: schill

Publicerad 2009-11-18 17:54:28

äsch, det var ju inte så farligt. Bara lite trött.

Armen däremot gör faktiskt lite ont :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela