Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Söndag 22 november

Publicerad 2009-11-22 18:08:44 i Allmänt,

Tjena! Var ett tag sen jag skrev nu så det blir en liten uppdatering. Igår var jag som sagt och blev fotograferad i en studio. Jag och älskling klev upp vid halv sex och började fixa med allt. Sen tog vi bilen vid sju tiden upp mot linköping, där träffade vi syrran och jonte som precis hade vaknat när vi kom.
Sedan kom Rolf (fotografen) och hämtade oss och vi åkte till studion tillsammans. Snacka stel man var på de första bilderna, visste inte riktigt hur man skulle göra eller så, men sen efter ett tag kändes det faktiskt riktigt bekvämt och roligt att stå framför kameran =) Det blev många tusen fotografier, så det blir till att sortera sedan. När vi var klara med fotograferingen vid sisådär ett tiden så gick jag, nathalie, jossie och jonte på stan för att käka. Det blev rostbiff med potatisgratäng för min del, mycket omtyckt! Sen var det dags att ta farväl av jossie och jonte som skulle på bio. Jag och nathalie tog bilen ner till tågstationen och där hoppade jag av och tog tåget vidare mot sundsvall. Usch vad jobbigt det var att lämna sin älskling, jag saknar henne så mycket! Hon är verkligen det bästa jag har <3 Väl på tåget så lyckades jag hamna precis bredvid massa fylletrattar som hade varit på rockkväll och dom var fortfarande fulla på tåget och dom skulle bjuda och ha sig. Lite jobbigt, men de däckade efter ett tag. När jag kom hem så satte vi oss ner och pratade och såg lite på tv, gick och la mig nästan på en gång och jag somnade direkt!  
Nu har jag precis kommit hem från örnsköldsvik där jag har varit och blivit fotad idag igen, för vad tänker jag inte avslöja ännu =) Ikväll blir det middag med mormor och morfar som kommer förbi, ska bli trevligt. 
Skriver mer imorgon! Saknar min underbara baby, tänker på dig hela tiden! <3  


Kulan hade saknat mig så han låg tätt intill mig hela natten :)

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2009-11-22 19:02:04

Vad fin du är baby! :) och lilla kulan ser ut att trivas hur bra som helst där, kan tänka mig att han är lycklig nu när du är hemma :)Jag saknar dig jätte mycket också! Det ska bli kul att gå igenom bilderna tillsammans sen. DU är bäst och du finns i mina tankar hela tiden <3

Postat av: lillsyrran

Publicerad 2009-11-23 11:50:39

ÅÅÅÅÅh Kulan :'D så sött broran :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela