Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Söndag 15 november

Publicerad 2009-11-15 21:45:57 i Allmänt,

Tjena!

Idag har jag paddlat på vättern med nicke, vi körde 5 x 10 min, innan passet kändes det lite småjobbigt, gymmet lockar ju mer den här tiden på året om man säger så, men när man väl är klar med paddelpasset så känns det riktigt skönt =) Förutom paddling, så har jag varit på A6 med nathalie, köpte en nice skjorta plus en stekig väst.
Ikväll ska jag gotta mig lite och göra chokladpudding och kika på nya Terminator filmen. Saknar min älskling som är duktig och jobbar ikväll <3 Inte kul att vara helt ensam i lägenheten, men som tur är så får jag träffa min underbaring igen imorgon! :) På schemat imorgon är det träning vid 10, sen gym vid 3 tiden, rygg och mage. Jag hoppas på två bra och hårda pass.   

Hade nice!

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2009-11-15 23:31:15

jag älskar dig! mest av allt! :) saknar dig här <3

Postat av: syrran

Publicerad 2009-11-16 09:03:27

chokladpudding är inte bra för magen fredde ;) deffa nu, fotografering i helgen ;)

Postat av: älskling

Publicerad 2009-11-17 13:47:15

Jag älskar dig gumman! Saknar dig massvis <3

Postat av: broder

Publicerad 2009-11-17 13:47:43

jodå bästa deffen jossie ;) hehe det är ju så gott :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela