Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Onsdag 4e november

Publicerad 2009-11-04 11:46:48 i Allmänt,

Tog en skön och efterlängtad sovmorgon idag, var helt slut i hela kroppen. Har suttit och kikat på gymgrossistens hemsida, funderar på att beställa protein och något uppiggande pulver innan gymmet.
Idag så ska jag springa och gymma mage tänkte jag. Utöver det så ska jag vara med min underbara flickvän också :) Sökte jobb igår förresten, fanns en annons där de sökte butikspersonal som kunde jobba ca 10 timmar i veckan, hade varit perfa för mig att kombinera med träningen. Aja, nu ska jag diska, jiipppiee...

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2009-11-04 12:34:44

Jobb? :D det har jag inte hört något om! vad duktig du är :* saknar dig underbaring <3

Postat av: Lillsyrran

Publicerad 2009-11-04 14:18:07

Låter bra brorsan! saknar dig <3

Postat av: fredde

Publicerad 2009-11-04 19:18:09

Jaa tro det eller ej :D saknar dig med älskling, du är bäst <3

Postat av: fredde

Publicerad 2009-11-04 19:18:37

Saknar dig med syrran! <3 Vi måste höras snart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela