Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Onsdag 18 november

Publicerad 2009-11-18 18:05:33 i Allmänt,

Då var man vaccinerad mot grisflänsan. Jag och Patrik följdes åt till vårdcentralen igår och fick det överstökat, känns riktigt skönt att man äntligen har gjort det. Jag har länge varit tveksam till om jag skulle vaccinera mig eller inte, med tanke på allt snack om biverkningar mm. Den enda biverkningen jag har märkt av än så länge är trötthet, helt slut i kroppen idag. Kan ju också kanske bero på tre hårda pass igår :P När vi hade tagit sprutan så bestämde vi oss för att fira med pizza och en nhl kväll/natt. Nicke kom förbi och joinade oss också. Tre nördar och ett xbox gjorde kvällen, hehe. Nu håller jag på att göra mat, knappt att jag orkar äta något, apptiten trappas nog också ner av vaccinet som det verkar. Ikväll ska jag åka hem till nathalie och chilla, får se vad vi hittar på. På lördag bär det av mot linköping till syrran och senare på eftermiddagen ska jag vidare mot sundsvall. Ska bli skönt att komma hem ett litet tag.

Kommentarer

Postat av: syrran

Publicerad 2009-11-18 18:24:41

Jag vill också hem med dig på söndag! Men vi får vi satsa på jul ist :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela