Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Lördag 7 november

Publicerad 2009-11-07 17:08:19 i Allmänt,

Igår så blev det en intensiv träningsdag, körde först bröstpass i gymmet med nicke och patte, efter det tog vi en sväng på vättern med våra racerbåtar :P Sen fort hem för att laga mat och sedan vidare för att lira innebandy =) Riktigt kul och bra träning, snacka hög puls med alla små ruscher. Efter innebandyn kom nicke och patte till mig och käkade pizza, sedan blev det nhl lir och småsnack. Vid halv tio tiden så kom även älskling och hennes kompis ivana. Vi chillade och hade det allmänt trevligt, slank ner en och annan bira. Blev dock ingen utgång som var planerat, men men det var skoj ändå. Idag så tog jag och nattis en rejäl sovmorgon och jag vaknade med världens träningsvärk i hela kroppen, brösten var värst som fick sig en rejäl omgång igår i gymmet. Nu har jag nyss käkat köttbullar, falukorv och makaroner. Nu är det dags att fortsätta städa i lägenheten, så att man kan ha en skön kväll sedan. Film är högst troligt.


Längtar till att paddla i värme igen! Bild från Florida i våras.

Kommentarer

Postat av: Petter

Publicerad 2009-11-07 19:38:34

Vem e snyggingen i andra brunn? ;)

Postat av: schill

Publicerad 2009-11-07 20:41:42

det vettefan, nån jäkel jag var tvungen att köra med och släpa på ;) hehe, ne men vi borde ses nån gång och kötta lite K2 =) Förresten vad har hänt med din hemsida? :O Kommer inte in där.

Postat av: Petter

Publicerad 2009-11-10 22:04:24

Ja de vore kul! Den slutade fungera med just den adressen, håller på att starta upp petterostrom.com istället men har inte fått till det riktigt än..säger till då. Det är kul att läsa din blogg iaf, keep up the good work!

/Pete the meat

Postat av: schill

Publicerad 2009-11-11 20:41:43

Absolut! Okej blir grymt när den är klar då =) Hör av dig då den är klar så man kan läsa vad stekarn gör och om han sköter sin träning! ;) Tack så mycket petter, vi hörs!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela