Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Lördag 14 november

Publicerad 2009-11-14 19:16:18 i Allmänt,

Hej! Nu var det ett tag sen jag skrev, så nu är det dags att göra ett litet inlägg här. Igår var det fredag den 13:e och jag klarade mig fint från olyckor och otur. Det var en bra dag, körde först ett hårt bröst och tricepspass med patrik, jag kände mig riktigt stark och idag har sjuk träningsvärk. Efter det så blev det innebandy vilket var lika roligt som det brukar vara =) På kvällen agerade jag kock och lagade kycklingvingar med pommes som jag bjussade patrik på. Resten av aftonen spenderades framför xboxet med patte och nicke, lika trevligt som vanligt. Idag har varit en riktigt seg dag, jag och älskling tog en lång sovmorgon, när vi hade käkat klart frukosten (frukost på sängen) så åkte vi till apoteket för att uträtta lite ärenden. När vi kom hem igen satte vi oss i soffan och småpratade och kikade på teven. Nu sitter jag hemma hos familjen nero och har nyss avnjutit en god middag. Vi får se vad som händer resten av kvällen, blir förmodligen godis och film. 


Saknar min tax Kulan! <3


 

Kommentarer

Postat av: syrran

Publicerad 2009-11-15 18:45:43

KULAAAN <3

Postat av: brorsan

Publicerad 2009-11-15 21:33:29

Bästa vovven! Gud vad jag saknar honom <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela