Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Fredag 27 november

Publicerad 2009-11-27 22:35:23 i Allmänt,

Sammanfattar min dag fort nu bara. Var på lunch hos mormor och morfar vid ett tiden, blev bjuden på kassler och potatis. Mycket gott! Efter det åkte jag ner till lelle och chillade ett tag. Sen hem och äta middag med mamma och direkt vidare efter middagen mot söråker folkets hus. Anledningen var att klubben hade årsmöte, en trevlig tillställning med lite prisutdelning och fika =) Träffade mina gamla klubbpolare dennis och simon vilket var ett bra tag sen sist! Man har många härliga minnen tillsammans så det fanns en hel del att snacka om, riktigt skoj! Vi har tränat tillsammans i ungefär 5-6 år, men nu är det slut på det tyvärr. Det var ett tag som min klubb Fagervik var helt outstanding i kanotsverige, tillsammans tog vi många guld, men nu som sagt är den tiden passerad. Många roliga minnen finns kvar iaf! Både från träningspassen och utanför kanoten. Resten av min kväll kommer spenderas med mina kära föräldrar och min mysiga vovve. Åker tåget tillbaka till jönne imorgon bitti. Äntligen får jag träffa min älskling igen! Som jag har saknat henne! Helt sjukt att man kan sakna en människa så mycket! Gumman du betyder allt för mig <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela