Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Tisdag 10e November

Publicerad 2009-11-10 22:55:17 i Allmänt,

Idag klev jag upp vid åtta och käkade en snabb frukost för att sedan glida ner till klubben och kötta paddelmaskin.
Var ett av de bättre passen på länge, känns att kroppen börjar svara på träningen igen. Resten av dagen har gått åt till mathandling, xboxspelande och en jättemysig fika med älskling. Just nu sitter jag och kikar runt på gymgrossistens hemsida, tänkte beställa hem protein och lite uppladdningspulver. Imorgon så tar jag nog en liten sovmorgon, sen åker jag till klubben och tränar. Första passet blir antingen paddling på vättern (burr) eller paddelmaskin, beror på vädret hur jag gör. På eftermiddagen ska jag köra ett tungt axelpass, blir nog 4-5 axelövningar, 4 set x 3 reps. Alltså ett riktigt tungt och bra pass. Nu så ska jag fortsätta kika vidare på gymgrossistens hemsida. Förresten så fyller pappa 46 år idag, Grattis! :D Lägger ut lite sena bilder från i fredags =) 


NHL mys =)  

Patte and nicke

älskling <3
 

Kommentarer

Postat av: lillssyrran

Publicerad 2009-11-11 13:53:38

har du möblerat om igen brorsan ? haha <3

Postat av: broder

Publicerad 2009-11-11 20:39:50

jajemen :D Nu är det riktigt snyggt :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela