Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Lördag 5 december

Publicerad 2009-12-05 20:13:41 i Allmänt,

Tjo! Gårdagen var mycket trevlig. Dagen började med en lagom lång sovmorgon, sen ner till klubben och kötta bröst. Gick riktigt bra måste jag säga! Efter det blev den en snabb lunch i form av ägg och bacon, mumma. Innebandy runt fem tiden och sen vidare mot systemet och donken. Resten av kvällen var rolig, började med ölspelet hemma hos mig, vid tolv tiden drog vi in till stan. Idag har varit en riktigt seg dag, har inte gjort mycket. Legat mest framför tvn och chillat. Spelat några onlinematcher på nhl också =) Ikväll ska jag och baby bara ta det lugnt och se "flickan som lekte med elden".

Trevlig kväll!

Kommentarer

Postat av: Jossie

Publicerad 2009-12-07 11:01:06

SV: Visst är hon :D saknar dig bror <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela