Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Portugal

Publicerad 2012-11-01 21:10:56 i Allmänt,

Då var vi på plats i Portugal för en veckas träningsläger.
 
Svensk sommarvärme och första passet körde vi bar överkropp, helt ok!
 
Jag är här tillsammans med min träningskompis Joakim Nielsen, plus min tränare.
 
Idag första dagen har det varit mycket mekande med kanoterna för att få allt i ordning. Eventuellt kommer vi att byta boende till det sprillans nya hotellet som öpnnat här nere, nyaste Nelo-hotellet.
 
Nu har vi precis avnjutit en god Schnitzel middag och det är dags att gå för att slappa på hotellrummet, blir eventuellt någon match NHL på Xboxen innan det är dags för sängen!
 
 
Skriver mer under lägrets gång, hade fint så länge!
 
/Schill
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela