Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Lägret över för den här gången

Publicerad 2012-11-08 21:18:01 i Allmänt,

Då var Portugal lägret över för denna gången! Som vanligt har det varit kanonbra.
Bra paddelväder och riktigt bra mat!
 
Vi var där en vecka och tränade två pass varje dag, så nu är man rätt sliten i kroppen.
 
Kom hem sent igår kväll och idag har jag gjort minsta möjliga.
 
Käkat lunch på stan med Nathalie och bara haft hemmamys.
 
Imorgon drar hård träningen igång igen!
 
Bilder från lägret kommer inom de närmsta dagarna!
 
Hörs!
 
/Schill

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela