Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Semester

Publicerad 2012-07-20 16:11:49 i Allmänt,

Just nu är jag färdig tävlad för ett tag framöver. Jag passar då på att ta lite välförtjänst semester efter en lång tävlingssommar. Nästa tävling är Höstregattan som går i mitten av september här i Jönköping. Imorgon åker jag till Trollhättan på uppdrag av Vattenfall. Kommer mingla med deras kunder och instruera i en paddelmodul. Ett perfekt tillfälle att skapa nya kontakter. Ska bli riktigt roligt!

Annars är dagarna ganska lugna här hemma, Nathalie jobbar mycket nu i sommar, så jag och Leon är hemma på dagarna och håller ställningarna.

Nu ska jag ta en dusch sen blir det middag!

Hade fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela