Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Tävling nr 2

Publicerad 2011-05-17 12:07:26 i Allmänt,

Då var andra tävlingen för året avklarad! Även denna tävling gick riktigt bra och jag känner att jag går framåt hela tiden! Blev tillslut en andra plats, trodde först när jag gick i mål att jag vunnit, var jämnt som tusan. Körde även K2 och där blev det en klar seger. I helgen var min flickvän och mamma, pappa och kulan med och hejade fram mig :) Nu har jag precis kommit hem från dagens första pass. Snart är det dags för jobb och efter det blir det explosivt gym! Igår var mina barndomskamrater på besök, riktigt kul! Vi lirade mest call of duty hela dagen, men han även med att äta en god lunch på Ikea och snacka skit :) I helgen kommer det smälla rejält, då ska jag nämligen köra min första världscup någonsin! Den går avstapeln i Racice, Tjeckien. Ska bli grymt kul! Håll utik på Eurosport säger jag bara! =)

Hade fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela