Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Vilodag i Miami

Publicerad 2011-03-29 05:16:27 i Allmänt,

Godafton!

Vilodagen igår var mycket bra! Vi klev upp i tid och begav oss mot Miami :) Resan flöt på bra och vid tolv snåret var vi framme! Det första vi gjorde var att gå ner till stranden, riktigt fint! Klarblått vatten, stekande sol och massor av folk! Vi avverkade några timmar där för att sedan gå och äta lunch, blev grillad lax för min del! Sedan var det dags för basketmatch, stressigt och mycket trafik gjorde oss väldigt nervösa att missa matchstart, men som tur var så hann vi i tid! Det var grymt coolt att se alla stjärnor glida in och göra entré! Blev också en väldigt underhållande match med mycket poäng! Matchen slutade till sist med vinst för Miami Heats :) Efter matchen började vi den långa resan hem igen, blev ett välbehövligt matstopp på donken också! Vid 01 tiden var vi framme på The Pines igen :) Idag har det varit pissväder hela dagen, regn, åska och blixtar. Träningen har gått bra, först snabbhet på förmiddagen och sen gym på kvällen. Fint! Imorgon är det K2 igen, alltid lika roligt! Hoppas på bättre väder då! Lägger ut lite bilder från gårdagen!


Coolt!


Bra lir!


Birre utanför American Airlines Arena!


Jag utanför arenan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela