Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Seg vilodag och längtan efter min kärlek

Publicerad 2011-03-11 05:40:47 i Allmänt,

Har haft vilodag idag, kanske inte den roligaste dagen, kan ha varit den segaste och tråkigaste dagen här! Vi hade bestämt oss för att åka på alligatorsafari, men det blev inställt pga dåligt väder :/ Trist! Sen skulle vi bowla istället, men nej då låg det för långt bort... Men blev iaf ett bra avslut på dagen med middag på Texas och sen såg jag och jocke på filmen The Fighter! =) Imorgon bitti är det dags för träning igen, 10/110 s på schemat och även en liten K2 battle, ska bli najs! I övrigt så längtar jag väldigt mycket hem till min flickvän som jag varit utan alldeles för länge nu! Önskar att du var här hos mig nu! Förhoppningsvis går den sista tiden lika snabbt som de första veckorna här har gjort! Nej, nu är det dags att sova så man orkar med morgondagen =)

Hade fint så hörs vi!

/Schill


Min snygga student! Enormt saknad är du gumman <3

Kommentarer

Postat av: nathalie

Publicerad 2011-03-12 15:02:24

Du är den finaste av alla älskling! :) vad underbar du är<3 saknar dig så himla, himla mycket! pussar och kramar <3 kom hem nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela