Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Onsdag 23 mars 2011

Publicerad 2011-03-24 05:07:19 i Allmänt,

Tjena!

Blir ett kort inlägg idag, har tränat på bra idag. Gym på förmiddagen som bestod av rygg och bröst, gick bra även om jag inte är någon "morgongymmare". Sedan blev det hem och käka lunch i form av chiliconcarne! Självklart blev det en sväng förbi Starbucks på maten. Sen har jag inte gjort så mycket mer idag, körde 6x4 min (30/30) på paddelpasset vilket också gick bra. Sen blev det en dusch på det och en sväng förbi Texas Roadhouse för att käka middag. Blev en Cowboy cut idag också, fint ska det vara! Resten av kvällen har spenderats på Ross sen blev det lite häng i våran lägenhet med grabbarna grus, trevligt! Imorgon är det vila, jippiiee!
Skriver mer imorgon!

Hörs!


Danne och Jag på Texas! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela