Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Miami

Publicerad 2011-03-27 03:58:31 i Allmänt,

Då var ännu en vecka avklarad här på The Pines i Florida. Veckan har bjudit på bra träning och många fikabesök på Starbucks. Har för första gången under lägrets tid känt mig väldigt sliten, kanske inte så konstigt när vi nu avbrukat 5 veckors träning. Jag har från idag endast en vecka kvar här i Florida. Känns både och faktiskt. Ska bli skönt att komma hem till sitt eget place och så, men kommer sakna värmen och den grymma träningen vi har kört i sprintgruppen. Idag har vi kört gym på förmiddagen och paddling 10x150 m på eftermiddagen. Imorgon är det vila igen, underbart! Planerna för vilodagen imorgon är att vi ska åka till Miami och steka på South Beach, sen på kvällen blir det basket! Miami Heat versus Houston Rockets, kan bli en riktig höjdare! Yao Ming mot Lebron James! Fiiifaaan! Nehe nu ska jag, erik och jacke och ta några omgångar biljard, sen blir det sova. Åker tidigt imorgon :) Hörs igen imorgon, då kommer bilder också! 

Heypa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela